Het is zover!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tico Curiel - WaarBenJij.nu Het is zover!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tico Curiel - WaarBenJij.nu

Het is zover!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tico

23 April 2005 | Suriname, Paramaribo

En het is eindelijk zoveerrrr.... Vandaag is het 23 april en moeder en vader Curiel zijn onderweg naar Sranantongo!!!!!!

Dus nu nog de laatste voorbereidingen thuis en in hun appartementje. Daarna regelrecht naar Zanderij om ze op te wachten met spandoeken.... Nee hoor, ik overdrijf....hehehe

Maar goed, ik spreek jullie weer een andere keer, en tang boen!!!

Tico

  • 23 April 2005 - 17:58

    Tante Roline:

    Tico, Geniet ze met pa en ma. Een hele fijne tijd toegewenst.Groetjes en liefs van Albert eb Roline.

  • 23 April 2005 - 20:04

    Nance:

    Ticolico, geniet ze met je paps en mams en haal alle energie op die je nodig hebt om nog de laaste loodjes daar af te maken. We zijn trots op jou. Heel veel liefs, van je nichtjes uit harderwijk en hun Mama.

    liefe tico
    ik mis je heel erg veel.
    ik hoop dat je het leuk
    hebt met mij gaat het goed. van amy

  • 23 April 2005 - 20:11

    Chinay:

    hoi tico ik ben het chinay. hoe gaat het met jou. en heb je het naar je zin in Suriname.ik hoop dat ik je gou weer zie en dat je mij verteld wat je heb meegemaakt in Suriname. kom gou weer terug want we missen je heel erg en ik vind het jammmer want noukan je geen leuke grapje meer maken want ik vind ze zo leuk.
    veel liefs van je nichtje chinay k***jes doei doei

  • 23 April 2005 - 22:03

    Norine:

    Soko Soko!!!!!!!
    De spanning is hoog, rennen, hollen om op tijd te zijn!!!!!Hahahahahahaha!!!!
    Het zal zeker een onvergetelijke samenzijn zijn!!! Geniet maar lekker, en vooral met het surinaams eten!!Hmmmmmmmmmm!!!
    Tico my friend, beter kan je het niet hebben!!!
    Groetjes uit Sassenheim!!

  • 25 April 2005 - 10:05

    Nabila:

    Tico mijn schat, enjoy e dianan aki the fullest ku bo ouders nan!! Mi ta echt super kontentu pabo... Nu wordt het super leuk weer of niet??? Bo mes bai keiru ku bo ouders nan anto geniet di nan kompania.
    Enjoy it !
    Hugs and kisses, Nabila

    PS: Tico bo tin ku add mi riba e mailing list again. Paso mi no ta hanajndo e mail nan via di ticodoessuriname.com

  • 25 April 2005 - 10:06

    Nabila:

    Hey schat ik hab het net al gedaan. Dus je hoeft mij niet meer toetevoegen.

    Doeike..

  • 26 April 2005 - 19:51

    Liza:

    Hey brada,
    Ik ben eerlijk gezegd een beetje jaloers op ma en pa dat ze bij jou zijn. Maar goed geniet van ze enne niet te veel laten verwennen... :-)

    P.s Ik ga je niet terug mailen cauz i hate it, in de zomer gaan we alles in fleuren en kleuren vertellen, coolie joolieeeee

  • 28 April 2005 - 10:19

    Tessa:

    Ticiiii haahah goseer lekker van je mams en paps daar!! Kon ik maar even een kijkje komen nemen daar in Suri! Nog eventjes en ga je lekker naar nos dushi korsou! Niet eens ik kan nog wachten laat staan jij! hahah...Groetjessss

  • 28 April 2005 - 11:16

    Settie:

    Hey Ticoooooooooooooooo,
    Met mij gaat het goed. Ik heb mijn ouders ook vorige week gezien. Ik ben een week nar Aruba gegaan.Leuk he!!! Ik heb nog 31 dagen om stage te lopen. Ik hoop dat het snel gaat. Verder is alles prima en ik hoop dat het met jou ook prima gaat.Doe de groeten aan Jiva. En ik zie je volgend schooljaar in I-HRM.
    Ciao ciao

  • 28 April 2005 - 14:42

    Mw. Jaliens:

    he Tico,
    geniet er maar lekker van dat je pa en ma er zijn; neem genoeg warmte van je moeder voor de rest van de tijd.
    Jabes en ik komen 21 juni.
    Wil je eerst je huishoudelijke werkjes doen voordat je op visite gaat ha, ha, ha.
    We zijn nog druk met het uitpakken van dozen. De hovenier is vandaag geweest dus het wordt nu wel echt mooi.

    groetjes en tot gauw.

  • 28 April 2005 - 15:40

    Clau:

    He Tic!

    Nou ik voeg me maar toe bij de rest! Veel plezier met je ouders!

    Als je het nog leest voor het weekend, ik bel je zondag ofzo wel ff!!!!
    Wil ik natuurlijk alle nieuwtjes horen, dus bereidt je voor!

    X Clau

  • 16 Mei 2005 - 14:16

    Elaine:

    Hey hey, alles goed? Met mij wel oke. Eindelijk is het jullie gelukt om die foto's erop te zetten!!!!!!!!!!!!! Hahahaha!
    Was het leuk met je ouders?
    xxxx

  • 17 Mei 2005 - 18:26

    Hadassah:

    wanneer komt er weer een verhaal??
    is suriname zoooo saai!!! :-)

  • 15 Juni 2005 - 17:51

    Liza:

    Hey tiek what's up met the stories yoh?!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Tico
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 542
Totaal aantal bezoekers 12130

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: